Wednesday, September 22, 2010

STOCKHOLM, SWEDEN, SCANDINAVIA

Idag landade jag på arlanda och andades svensk luft för första gången på ett år och 14 dagar.
vilken grej. den är sval och frisk och vattnet smakar gott.
pappa har behandlat mig som en prinsessa och bjudit mig på räksmörgåsar i östermalmshallen och biskvier på biblioteksgatan.
nu ska jag sova i påslakan och äta fil till frukost och försöka förstå att jag är hemma på riktigt.
på lördag ska jag och syster på TAW på rival.
och mitt i all tillbakatillsverigelyckoeufori saknar jag min amerikanska familj så att jag får ont i magen.

4 comments:

Annakaka said...

Men tusan vad vi är glada för att vi har dig hemma i Sverige igen! Nästan så man får ont i magen. Jag sitter på gamla
Nola och pluggar och träffade din syster nyss i trappen. Det var trevligt och hon var glad för hon skulle åka till Stockholm och dig i eftermiddag. Nej, slut på pausen, tillbaka till NJA 2007 s 17. Kramas på söndag!

Sandy said...

Vad kul att du är i Sverige igen! Tycker jag i alla fall :) Puss!

Elin Damberg said...

Välkommen hem. Hem? :-)

Robin said...

Det var så trevligt att se dig! Du får uppdatera med bilder från TAW. Jag såg förresten en rolig blogg som jag tror att du skulle uppskatta: http://570rumochkok.se/