Tuesday, October 5, 2010

California/Nevada/Arizona


Mojave Desert, California

Golden Gate Bridge, San Francisco California

Yosemite National Park, California


Death Valley National park, California

Chapel of the bells, Las Vegas Nevada

Las Vegas, Nevada

Grand Canyon, Arizona

Grand Canyon, Arizona

Joshua Tree National park, California
Los Angeles, California


Nu har jag äntligen varit i kalifornien. Det är det enda jag önskat mig sedan jag var tretton, och nu har jag varit där.
Jag trivs i ökenhetta.
Just nu längtar jag hemskt mycket tillbaka till vår fina grupp och våra äventyr.
Och till solen, sanden, och galna vegas.

2 comments:

Ida said...

Usch vilka härliga bilder! Är hyfsat avundsjuk men kanske något jag hinner med nästa år! :)

Sandy said...

Säger detsamma, skitsnygga bilder! Verkar som en superbra tripp.